Thursday, February 7, 2008

film shoot på beito



i helgen var det en film shoot på beito med noname films. vi kom fram til bakken kl 10 på morgnen og det var sykt fint vær og alt var bra helt til vi kom til hoppet vi skulle hoppe på. jeg ville heller kalt det en dropp i stedenfor et hopp! det var ikke noe kick i hoppet og det så rett og slett helt jævlig ut! jeg kunne ikke hoppe uansett siden jeg er skadet, men det var fortsatt kjipt for de andre som skulle hoppe. men det tok ikke lang tid før vi fikk preppern opp til hoppet, etter en del ombygging var alt klappet og klart, og hoppet så sykt digg ut!med et par prøve hopp før lunsj var alt klart til å begynne og filme. etter en god lunsj på kalles corner var filmingen i gang, jeg ble satt med et kamera på nedsiden av hoppet. ca 2 timer og mange drøye hopp senere bestemte vi oss for at vi skulle bevege oss inn i rail parken. selvom jeg bare filmet den dagen var det ganske kult! det er en film fra railingen på lørdag på noname sia.

www.noname-films.com

bildene er tatt av: Harald Berge

snakkes