Wednesday, March 19, 2008

fsdnfosfods

nå er det alt for lenge siden jeg har posta noe her... jaja det har ikke skjedd så veldig mye i det siste, har som regel vært skada helt siden jeg la ut den første posten min. menmen det er endelig på bedringens vei og jeg er tilbake på hopp igjen : ) akkurat nå er jeg på hytta mi på beito og det er driiit kult her opp nå... vi har fått vår egen park med mange fete elementer! før jeg og vegard kom til parken så hadde vi ikke forventet noe så bra, så man kan trygt si at våres stokometer føy til værs!!! jeg og vegard gikk rett på hoppet før vi fikk testet noe annet i parken. hoppet var så å si en stor spine, så vi var sykt usikre på farten! siden det var så sykt mye sprett trodde vi at vi trengte så mye fart som det var mulig å ta, men vi tok grundig feil!!!!!!!!!!! vegard var den første som satt utfor, han fløy godt forbi både flata og landingen. det hoppet var noe av det sykeste jeg har noen gang sett! han falt fra ca 10 til en flat landing! den gutten må ha sykt mange gullhår i ræva, siden han brakk ingen ting!!!!!!!! legene sa at han hadde en kraftig forstuing i ankelen... vi turte ikke å teste hoppet samme dagen, men dagen etter bestemte jeg meg for at jeg kunne like så greit prøve... jeg visste hvertfall hvor stor fart jeg ikke skulle ha! alt gikk greit denne gangen og hoppe var faktisk ganske kult og hoppe på, jeg har aldri hoppet på en så stor spine før.
jaja det er vel det jeg har å oppdatere nå...

dere kan sjekke ut den sia her for flere bilder av parken...

http://web.mac.com/skilarern/Session2953/Velkommen.html